Налаштування параметрів безпеки для введення двофакторної автентифікації
У комп’ютерному світі вважається недостатньою безпека Ваших даних, що захищена лише паролем, тому при вході пропонується підтвердження безпеки входу за допомогою довіреного мобільного пристрою, а саме двофакторна автентифікація користувача: мобільним телефоном або додатком на ньому.
Ці параметри можна безпечно ввести після входу до свого акаунту в розділі security-info.
Зазвичай найкращим засобом такого підтвердження є спеціальні застосунки, що дозволять швидко підтвердити Вашу особу за допомогою довіреного пристрою, наприклад: Microsoft Authenticator.
Введення двофакторної автентифікації у корпоративному просторі
Замовлення (за бажанням) ввімкнення аутентифікації:
1. Надати заявку службі підтримки про ввімкнення автентифікації для Вашого акаунту (вхід з персональним корпоративним акаунтом)
2. При першому вході обрати варіанти підтвердження (таким може бути один з факторів: номер мобільного телефону (SMS або дзвінок), або додаток на мобільному пристрої)
Перший вхід після ввімкнення автентифікації:
Наступні входи після ввімкнення автентифікації:
У подальшому після спроби входу:
1. Якщо вибрано Authenticator – на довіреному пристрої треба буде натиснути кнопку погодження входу.
2. Якщо обрано Мобільний телефон – прийде СМС з кодом, який треба ввести до відповідного поля.
Звичайно перший спосіб набагато простіший для виконання процедури погодження.
Увага! У випадку ввімкнення аутентифікації при кожному вході підтвердження повинно відбуватися за допомогою довіреного мобільного пристрою, який повинен бути при Вас.
Якщо адресою, наприклад поштою закладу, користується кілька осіб, то ввімкнення аутентифікації не дасть можливості підтвердити вхід різних осіб. Якщо, наприклад директор бажає отримувати пошту закладу на власну скриньку, то можна встановити пересилання копії листів, що надходять на адресу закладу. Пересилання копій листів, які направляються на заклад на скриньку директора налаштовується у властивостях скриньки закладу. Увага! Не передбачається пересилання на сторонні адреси – адреси по-за корпоративним простором.
Більш надійним є налаштування довіреного пристрою, тобто підтвердження проводиться лише один раз, а при першому вході вхід підтверджується як довірений (поставлена галочка та відповідь-“Так”)