Акаунти міського он-лайн простору
Відповідно до договору з компанією Microsoft в місті функціонують корпоративні простори Microsoft (Office) 365.
Вказані акаунти є робочими освітніми акаунтами. Акаунти викладачів є приватними, тобто відповідальність за нього несе не заклад, а безпосередньо особа, якій він виданий. Акаунти призначені для освітньої та наукової роботи. Для пошуку роботи, покупок, реклами, тощо – користуйтесь персональними акаунтами MS або Google.
Вхід до акаунту виконується за адресою office.com. У випадку втрати доступу треба звернутися до служби підтримки з логіном live у відповідному домені. Звернення до служби підтримки можливе тільки по електронній пошті. Звернення з приводу скидання паролю бажане з персональної електронної адреси, яку вказував заклад при реєстрації. При запиті з приводу скидання паролю називайте ПІБ, посаду, заклад. Поважайте час служби підтримки – не направляйте до неї пояснення причин втрати паролю, подяки та скарги, а тільки конкретні запитання. Нормативний час відповіді – 1 доба.
- Учнівські акаунти створюються для учасників олімпіад та освітніх заходів, відповідно запиту закладу освіти. За достовірність інформації наданої для утворення акаунту несе заклад, який заповнив форму реєстрації.
- Акаунти викладачів та інших працівників закладів створюються на основі подання закладів (час створення нового акаунту 1 тиждень). За достовірність інформації внесеної до акаунту відповідає заклад, який надав данні реєстрації.
Координація роботи з підготовки корпоративного простору до функціонування проводиться Ресурсним центром інформатизації освіти.
Відповіді на часті запитання та корисні посилання:
- Простір Dnepredu
- Наради Teams для закладів
- Сторінка «Контакти» Ресурсного центу.
- Усунення небажаного налаштування Відіслати всім
- Інформація про ресурсний центр.
- Сторінка Microsoft з допомоги в роботі з он-лайн сервісами.
Правила функціонування корпоративного освітнього он-лайн простору
Корпоративні простори є освітніми просторами, тому на них поширюються всі вимоги освітнього законодавства України, наказів та розпоряджень Міністерства, місцевих органів управління освітою.
Простори є робочими навчальними просторами, основною їх задачею є набуття навичок роботи з новими комп’ютерними технологіями та спрощення та підвищення ефективності комунікації всіх учасників навчального процесу. Тому в просторі не обговорюються расові, політичні, інші теми, заборонені законодавством в межах освітніх закладів.
Ресурси, які створюються та розміщуються у просторі мають носити освітній чи персональний характер.
Імена користувачів, груп, команд та сайтів та інших ресурсів, які створюються у просторі повинні ясно вказувати на призначення групи або ресурсу. Назви та адреси ресурсів повинні бути пов’язані зі змістом або призначенням ресурсу. Краще за все замовляти необхідні ресурси у адміністратора (live) вказавши мету, бажану назву, бажаного власника та склад групи. Особливо це відноситься до ресурсів, адреса або назва яких є подібною до офіціальних. Такі групи, які створені користувачами та непогоджені з адміністратором, будуть знищуватися без попередження або перейменовані.
Користувачі:
Зобов’язані:
- Пам’ятати власні логін та пароль, зберігаючи пароль у таємниці.
- Регулярно переглядати повідомлення у корпоративній пошті Outlook.
- Запити з питань корпоративного простору направляти на адресу служби підтримки (live).
- Скарги, зауваження та подяки на роботу служби підтримки направляти лише керівництву.
- Дотримуватись правил затверджених адміністрацією.
- Формувати електронні листи з урахуванням правил ділового електронного листування.
- Поважати інших користувачів простору.
- Не надсилати спамові повідомлення та повідомлення, що містять приховані рекламні матеріали. Спамом вважається будь-яка незамовлена масова розсилка повідомлень не пов’язана з робочими задачами.
- Не допускати нецензурних, образливих висловів та посилань, що суперечать вимогам законодавства України.
- Співпрацювати, допомагаючи менш досвідченим користувачам засвоювати нові сервіси.
- Дотримуються вимог академічної доброчесності.
- При створенні власних ресурсів не використовувати імена подібні до існуючих.
- Не розповсюджувати поза корпоративним простором адреси та персональну інформацію користувачів простору.
- Блокувати акаунти тих хто порушує ці правила та сповіщати про такі випадки службі підтримки (live).
Мають право:
- Користуватися відповідними ліцензіями, які надає адміністратор в освітньому просторі в освітніх або наукових цілях.
- Встановлювати програмове забезпечення на робочі та власні пристрої в межах, які дозволяють освітні ліцензії.
- Користуватися всіма сервісами, що надаються компанією Microsoft у межах освітніх ліцензій Office 365, тобто в освітніх цілях.
- Замовляти (у адміністратора – live) освітні ресурси для групової та індивідуальної роботи.
- Отримувати он-лайн допомогу та консультації від адміністратора за допомогою поштових повідомлень, запланованих Teams-конференцій, вебінарів, тощо. Замовляти необхідні тренінги із засвоєння правил корпоративної роботи для працівників закладів.
- Поштова скринька та інші ліцензії зберігаються тільки на час роботи чи навчання в середньому закладі. Якщо користувач (співробітник або учень) бажає знищити свою поштову скриньку та акаунт, то він повинен звернутися з нього до адміністратора з таким запитом. Співробітники можуть зберігати функціональність акаунту при зміні міста роботи, якщо Вони продовжують працювати в галузі освіти. Акаунт може бути знищено без попереджень, якщо він не використовувався протягом року. Всі інші особливі питання використання поштових скриньок, при необхідності, можна оговорювати з адміністратором служби підтримки (live).
- Комунікувати основними сервісами комунікації є:
Корпоративна пошта Outlook;
Засіб комунікації та групової роботи Teams;
Корпоративні сайти SharePoint (ДГП);
Корпоративні сайти SharePoint (ДГУ).
В просторі працює служба підтримки користувачів хмарного простору Office 365 (live).
Служба підтримки здійснює підтримку користувачів простору за наступними напрямками:
- Надає допомогу користувачам в межах повноважень наданих адміністрацією.
- Відповідає за дотримання правил запроваджених адміністрацією, обумовлених договором з компанією Microsoft та установлених освітнім законодавством України.
- Здійснює заходи автоматичного моніторингу та блокування небажаного вмісту (вірусних вкладень та спамового вмісту) та акаунтів користувачів, які порушують правила функціонування простору. У випадку фіксування порушення правил користувачами блокує акаунт порушника та передає інформацію адміністрації Центра для прийняття рішення.
- У випадку фіксування технічних проблем вживає термінові заходи по усуненню проблем.
- Відповідно запитів користувачів та структурних підрозділів освітнього простору, створює відповідні ресурси, групи, тощо. Надає відповідні дозволи та призначає відповідальних за їх використання. Ресурси та групи, що порушують прозорість структури освітнього простору можуть бути перейменовані, перенесені або знищені без попередження користувачів, які їх створили, якщо їх назви є безсистемними та не містять інформації про їх призначення.
- Служба підтримки обслуговує лише запити із внутрішніх адрес. Запити із зовнішніх адрес обслуговуються лише у випадках, коли користувач не може отримати доступ до корпоративної скриньки.
- Встановлює тимчасові паролі по запитам користувачів у випадку їх втрати (час відповіді – доба). По запиту користувачів, надсилає тимчасові паролі на довірені адреси користувачів. Довіреними вважаються персональні адреси користувачів вказані у заяві про створення акаунту.
- Приймає заходи по забезпеченню нерозповсюдження персональних даних які потрапляють у корпоративний простір. До збереження відносяться також всі данні, які стали відомі адміністратору при роботі над усуненням проблем простору чи запитами користувачів.
Доступ до завдань он-лайн туру всіх олімпіад здійснюється за допомогою корпоративного акаунту: