- Формування корпоративної культури. Законодавство і підміна законів інструкціями.
посилання лише на першоджерела документів та інформації
звернення уваги на адресу посилань
обов’язкові назви файлів та листів документів
правильне оформлення службових листів (тема, звернення, необхідні посилання, підпис)
- Чому та які електронні корпоративні інструменти потрібні закладам освіти?
- Які інструменти дійсно потрібні закладам освіти? Інструменти комунікації, дистанційної роботи, розподілена робота з документами. Підміна цілей закладів та освітян. Централізація та самостійність.
Які напрямки освітніх проектів не приводять до покрашення освітніх послуг:
- Єдині стандарти та ліцензування освітніх ресурсів
Не дають можливості розробляти власні підходи викладачів та є основою для корупційних схем
- Централізована система управління
Створює занадто великий паперовий потік «папери заради паперу», ілюзію керованості згори, практичну безініціативність на місцях
- Електронні рейтинги-атестації
Створюють хибну уяву про те, що заклади та викладачів можна порівняти. Викладачі займаються цими формальними справами замість професійного зростання.
- Пропускні системи
Встановлюють жорсткий контроль, усувають навички самостійності, відповідальності та самоконтролю учнів
- Створення глобальних електронних баз та централізована система видачі документів про освіту
Позбавляють заклади власного обличчя та дезінформують громадян, видаючи однакові документи за фактично різну підготовку
Всі вказані напрямки вимагають велике державне фінансування, яке не приводить до покращення освітніх послуг
- Які інструменти дійсно потрібні закладам освіти? Інструменти комунікації, дистанційної роботи, розподілена робота з документами.
Які напрямки освітніх проектів безпосередньо приводять до покрашення освітніх послуг:
- Комунікації між учасниками освітнього процесу: викладач-учень-батьки
Створюють ефективну співпрацю та атмосферу довіри між закладами, вчителями, батьками та учнями
- Доступ до освітніх ресурсів з будь-якого місця. Системи дистанційного навчання
Рівний доступ до освітніх ресурсів, з мінімальною залежністю від місця проживання та матеріального статку громадян
- Електронні ресурси окремих шкіл, об’єднань викладачів, самоврядування учнів
Ресурси вчителя відповідно його баченню та вільній сумісній роботі професіоналів відповідного профілю
- Обличчя кожного навчального закладу без зовнішнього контролю
Можливість професійного зростання закладу та вчителя без формального зовнішнього контролю з боку чиновників
- Підготовка учнів до сучасних професій
Співпраця школи та професійних закладів з виробництвом відповідно профілю
Всі вказані напрямки не вимагають велике державне фінансування, але безпосередньо приводять до покращення освітніх послуг
- Правила створення та функціонування електронного документообігу.
- Що таке інтернет та хмарні сервіси? Сучасні тенденції та підході у комп’ютерному світі.
- Чому саме хмарні сервіси? Основні принципи функціонування хмарних сервісів.
- Чи можуть такі сервіси бути створені на державному рівні? Затрати на глобалізацію та бюрократизацію освіти.
- Задачі закладу