Корпоративний акаунт (обліковий запис) є робочим акаунтом Microsoft 365 (вхід за адресою office.com). На відміну від персонального акаунту Microsoft, який кожен може отримати самостійно live.com, для отримання робочого акаунту треба звернутися до організації, яка має такий простір. Після реєстрації користувач отримує на електронну скриньку, вказану при реєстрації данні освітнього акаунту (логін та тимчасовий пароль). Якщо Ви очікуєте такого листа, перевіряйте уважно всі папки поштової скриньки. За сучасними правилами безпеки пошти лист від невідомого раніше абонента може потрапити до папки “Ненадійної пошти“. Після відповіді або надсиланні листа абоненту довірений статус абоненту зазвичай змінюється.
Якщо Ви вперше отримали листа з тимчасовим паролем:
Брендовий вхід
Після введення логіну (відповідного домену організації) змінюється вікно входу з брендованим виглядом
Зверніть увагу на виділені частини вікна
Бренд організації для впевненості того до якого простору входите.
Посилання, які не треба натискати! Оскільки таке посилання використовується при налаштуванні можливостей самостійного скидання паролю.
Рекомендації, які варто прочитати та виконати замість того, щоб натискати на посилання 2. Та у випадку проблем зі входом перейти за вказаним там посиланням.
Також деякі інші бренди, які використовуються організаціями Дніпра:
Увага! Якщо Ви продовжуєте бачити логотип Microsoft то це означає, що Ви або ввели невірні данні, або маєте намір увійти у персональний fкаунт Microsoft. Підтвердженням цього є наступний діалог
Перший вхід до корпоративної адреси
Зазвичай при першому вході тимчасовий пароль треба змінити. Це гарантує, що тільки Ви маєте доступ до власного акаунту. Зазвичай після введення адреси у певному домені (домені, який належить організації) виникає брендована форма входу з пропозицією введення паролю. Це дозволяє розуміти у простір якої організації входить користувач.
В перше поле вводиться тимчасовий пароль, в наступні Ваш персональний, що відповідає вимогам безпеки.
Сьогодні у комп’ютерному світі вважається недостатньою безпека Ваших даних, що захищена лише паролем, тому при вході іноді може бути запитано введення факторів підтвердження безпеки входу, а саме двофакторна автентифікація автентифікації користувача: електронної пошти та/або телефонного номеру. Ці параметри можна безпечно ввести після входу до свого акаунту в розділі security-info.
Зазвичай найкращим засобом такого підтвердження є спеціальні застосунки, що дозволять швидко підтвердити Вашу особу за допомогою довіреного пристрою, наприклад: Microsoft Authenticator.
Захисна інформація та налаштування даних акаунту
Введення захисної інформації акаунту
Іноді при вході до акаунту може бути запитано введення одного з таких параметрів:
Після обрання одного з варіантів підтвердження, наприклад, персональної електронної пошти, Ви отримаєте пропозицію підтвердження.
Треба ввести довірену адресу персональної пошти, яку ви зможете перевірити для підтвердження:
та після відправки ввести код підтвердження, що прийде на вказану пошту.
Основні сервіси зв'язку
У інформація для учасників простору буде надходити по пошті або розміщуватися у каналах Teams.
Два актуальні для користувачів сервіси отримання інформації: Outlook– для перегляду надісланої Вам пошти та сповіщень оргкомітету. Teams – для обговорення питань у професійних та організаційних групах .
Інформаційні сайти
Для кожної організації мають існувати два типи сайтів на яких розміщується системна інформація про організацію:
Зовнішні сайти – це сайт організації на якому приводиться публічна інформація про організацію та її структуру. Для безпеки такі сайти не повинні бути відкритими для зовнішньої реєстрації. Це тільки сайт візітівка для інформування зовнішніх відвідувачів про задачі та напрямки дії організації. Обов’язковий вміст зовнішнього сайту регламентується законодавством України.
Внутрішні сайти – SharePoint (для Microsoft) сайт внутрішнього документообігу. На такому сайті розміщуються накази та розпорядження організації, а також інформація зі службовим доступом. Всі частини такого сайту мають обмежений доступ, відповідно відділу, до якого належить працівник та його позіції в організації.
В цілях безпеки організації на зовнішньому сайті організації нерекомендовано розміщувати персональні та контактні данні працівників (їх адреси, email, телефонні номери, тощо). Для зв’язку з організацією зазвичай можна використовувати форми зворотного зв’язку, перегляд звернень на яку доручається відповідному працівнику органіхації.
Доступ до корпоративних сервісів Microsoft 365
Кожен з сервісів доступних користувачу (відкривається у браузері по натисканню кнопки меню)
Може завантажуватися окремо та потребувати нового входу до власного акаунту. На мобільних пристроях використання сервісів відбувається не через браузери, а через додатки, які встановлюються через магазин. Але й на комп’ютері окремі сервіси мають свій додаток, який може мати більше можливостей. Так, наприклад, Teams може відкриватися окремою програмою, встановленою на комп’ютері або через браузер, або через додаток на мобільному пристрої.
Увага! Якщо відкриваєте Teams або інші сервіси на чужому комп’ютері, то використовуйте браузер.
Як увійти не зберігаючи данні користувача
Для Teams це виглядає так:
Також і всі інші сервіси у недовіреному комп’ютері чи профілі рекомендовано відкривати через браузер, оскільки при відкритті через браузер можливо безпечно ввійти за допомогою опції “Приватного вікна” (InPrivate або Incognito) та не погодитися зі збереженням даних користувача
Неставлячи галочку та обираючи варіант “Ні”. Варіанти з галочкою та відповіддю “Так” є зручними на власному комп’ютері.
Персональні та робочі акаунти
Нагадуємо, що крім наших корпоративних – робочих або навчальних адрес існують персональні акаунти Microsoft, які може безкоштовно створити кожен в доменах hotmail.com чи outlook.com або прив’язати до нього свою персональну адресу у інших сервісах. Якщо Ви прив’язали до нашої робочої адреси персональний акаунт, то при вході у Вас буде запрошено: “до якого акаунту Ви бажаєте зайти”
Треба буде обрати “Робочий або навчальний обліковий запис”