Інструкція як зареєструвати безкоштовний простір для всього закладу.
Що буде потрібно:
Призначений адміністратор, який буде керувати простором. Його мобільний та пошту, яка не відноситься до Microsoft 365.
Данні про назву закладу, його точну адресу, індекс, ЄДРПОУ
Діюча картка для підтвердження серйозності намірів (гроші з карти не списуються)
Посилання на сайт закладу.
Трохи пізніше: домен закладу, в якому будуть реєструватися акаунти користувачів. Потрібно, щоб цей домен керувався закладом чи провайдером, який має із закладом відносини. Найкраще, якщо це домен сайту закладу.
Заповнити запит. Краще за все щоб це робив адміністратор (п.1). Заповнювати форму варто у анонімному вікні браузеру.
1 крок
Ввести контактну пошту
2 крок
Вирішити пазл (зазвичай обрати кадр з двома однаковими предметами)
3 крок
4 крок
Заповніть таблицю, ввівши данні особи, яка реєструє простір (ПІБ, посаду, телефон), обравши орієнтовний розмір закладу, ввести сайт закладу
Увага всі данні повинні бути актуальними, оскільки потім будуть підтверджуватися ліцензією
5 крок
Важливий крок!
“Ім’я користувача” – перша частина адреси майбутнього адміністратора, наприклад “adm”; перед доменом .onmicrosoft.com “Ім’я домену” ввести латиницею абревіатуру закладу або щось унікальне та найкоротше, що пройде. Це буде Ваш “тенант” – домен, який надає Microsoft, та логін адміністратора – Обов’язково зберегти логін та пароль для подальшого входу! Пароль повинен відповідати вимогам безпеки.
6 крок
Перевірити та додати необхідні данні.
7 крок
Ввести ЄДРПОУ закладу
8 крок
Ввести данні картки для перевірки валідності замовника
9 крок
Після завершення реєстрації перейти до власного простору Microsoft 365 з даними адміністратору введеним вище.
Перейти до панелі адміністрування – це і є основні інструменти для налаштування простору
10 крок
У розділі Налаштування/Доменитреба буде додати домен закладу, в якому будуть видаватися адреси користувачам.
Вимоги: цей домен повинен бути доступним для додавання налаштувань та неприв’язаний до інших поштових рішень закладу.
Якщо такого домену немає, т о можна використовувати піддомен або придбати новий зручний.
Додавання домену відбувається у два кроки: 1. вводиться сам домен та запис TXT в його DNS-налаштуваннях, яку надає Microsoft після введення назви домену – це підтвердження того, що домен належить Вам. 2. Через деякий час, коли Microsoft підтвердить перший крок, Вам будуть показані ще додаткові налаштування для домену. Після затвердження додаткових налаштувань домену можна вводити логіни перших користувачів, в межах тимчасових ліцензій.
11 крок
Після підтвердження Microsoft освітнього статусу Вашого закладу в розділі Виставлення рахунків з’являться постійні ліцензії “A1”.
Якщо протягом тижня-2-х підтвердження немає – треба створити запит підтримки (у розділі “Підтримка“) з приводу надання безкоштовних освітніх ліцензій.