Сьогодні електронна пошта отримала потужний розвиток. Це не тільки безпосереднє сервіс надсилання поштових повідомлень та збереження контактів. Одним з основних сервісів сучасної пошти є календар, який дозволяє планування подій та здійснювати time-менеджмент. Також цей сервіс поєднується з системами антивірусного, антиспамового захисту. У сучасну пошту інтегрується також інші сервіси інтерактивної комунікації, тощо.
Особливий інтерес представляє електронна пошта вбудована у систему офісних інструментів, яка дозволяє використовувати використовувати пошту і як персональний, і як корпоративний сервіс – елемент електронного документообігу. Звичайно існує багато сервісів електронної пошти, більш того кожного дня з’являються нові сервіси та модернізуються існуючі. Також деякі сервіси втрачають популярність.
Що є основним критерієм у виборі поштового сервісу?
- Це мета, його використання (персональна, корпоративна, час планованого використання, анонімність, тощо).
- Довіра до провайдера. Прогнози його подальшого функціонування.
- Інтерфейс використання. Web-інтерфейс (браузер), підключення до комп’ютерних та мобільних додатків.
- Безпека. Засоби антивірусного та антиспамового захисту.
- Інтеграція з іншими сервісами (API, сервіси інтерактивної комунікації). Можливості імпорту та експорту повідомлень та контактів для переносу їх до інших сервісів при необхідності.
- Інші персональні переваги.
Але мабуть найпершим фактором у виборі сервісу електронної пошти є використання пристроїв, за допомогою яких передбачається використання пошти. З цієї сторони найпершими параметрами є ОС, в якій передбачається робота:
– WIndows – Microsoft (для десктопних комп’ютерів)
– Android (для мобільних пристроїв).
– Звичайно третіми за розповсюдженням є десктопні та мобільні сервіси Apple, але це фактично закрита ОС та платформа в цілому, прив’язана до екосистеми пристроїв саме цього виробника.
Внаслідок швидких змін у комп’ютерному світі, виникнення нових сервісів комунікації (месенджери, сервіси аудіо-відео комунікації), обрана електронна пошта не буде “вічною”. Тому виникає важливе запитання: “Як зберегти необхідні елементи пошти для переходу на іншу платформу чи сервіси?”. Такими елементами є контакти та сповіщення. Розглянимо, як зберегти та експортувати/імпортувати контакти та сповіщення.