Акаунти Office 365 Поряд з персональними акаунтами (Microsoft account – live.com) до сервісів Microsoft можна отримати доступ за допомогою акаунтів організації (робочого акаунту office.com). Корпоративні акаунти в організації (акаунти Microsoft 365) створюються адміністратором в домені організації та їх права та взаємодія визначається політикою організації. Переваги корпоративних рішень Microsoft 365 полягають у ефективних засобах колективної комунікації:
Всі вказані сервіси доступні також на мобільних пристроях за допомогою додавання навчального акаунту до відповідних мобільних додатків встановлених на будь-якому сучасному мобільному пристрої.
Одна з найпотужніших он-лайн систем надається компанією Microsoft для освітніх закладів безкоштовно – Microsoft 365. В цій системі створюються робочі (навчальні) акаунти. Вхід до такого акаунту за адресою: office.com
Групи Office 365 використовуються як групи викладачів, класів та спільнот ЛІТ.
Кожна група містить власні: Розмови, Календар, Сайт, Блокнот (OneNote)
Передбачається розміщення всіх матеріалів на сайтах відповідних груп.
Якщо Ви бажаєте отримати надсилання сповіщень групи – відмітьте зірочку поряд з назвою групи. Так саме можно додати до улюблених сайт групи, чи відповідні сторінки та ресурси.
Матеріали, до яких повинні мати доступ всі користувачі, розміщуються на сайті Бібліотеки (для викладачів та учнів) та Сайті групи (для викладачів та співробітників).
Обов’язкових учасників – їм прийде повідомлення про нараду, яке вони можуть прийняти схвалити свою участь у нараді, тоді ця подія автоматично розміститься у календарі абоненту.
Ввіести час запланованої наради, правила її повторюваності, місце проведення (якщо це не он-лайн нарада), тощо.
Після створення наради її властивості можна відредагувати.
Треба мати на увазі, що Teams може бути доступною як:
Окремий додаток на комп’ютері
Окремий додаток встановлений з магазину мобільного провайдеру
Веб-інтерфейс через сучасний браузер
Офісні додатки:
Word; Excel; PowerPoint; Visio; Outlook.
Ці додатки призначені для створення та редагування файлів певних форматів: Word: Розширені текстові формати з форматуванням та автоматизацією. Стандартний формат .docx. Excel: Електронні таблиці для автоматичних розрахунків та візуалізації табличних даних. Стандартний формат .xlsx. PowerPoint: для створення та редагування презентацій. Стандартний формат .pptx. Visio: Для створення та редагування файлів технічної векторної графіки. Стандартний формат .vsdx. Увага! Доданки Word, Excel, PowerPoint встановлюються за стандартною операцією встановлення локальної версії Office 365. Visio – встановлюється як окремий продукт за ліцензією освітнього магазину: Microsoft Azure Dev Tools for Teaching. Всі вказані доданки можуть застосовуватися і як локальні програми і як хмарні сервіси.
Окремої уваги заслуговує Outlook. Це не тільки програма для отримання пошти. Це система повної синхронізації поштових скриньок та їх папок контактів користувача, подій, календарів, за технологією Exchange. В он-лайн варіанті (Outlook online) це саме сервіс роботи з електронною поштою та засобами планування та колективної роботи. На сьогодні це найпотужніший сервіс такого типу.
Сервіс збереження файлів OneDrive
Система збереження-розміщення, створення та редагування персональних файлів стандартних офісних форматів: OneDrive: Word online, Excel online, PowerPoint online, текстові файли та інтернет-посилання
Система комунікацій
Система он-лайн інтерактивних презентацій
Система он-лайн інтерактивних презентацій, розміщення відео та аудіо матеріалів Sway,Video та Stream: Sway – персональні інтерактивні презентації з автоматичною підготовкою матеріалу. Stream – корпоративна система збереження та розповсюдження відео матеріалів, з можливістю створення приватних та публічних каналів. Video – застарілий канал для розміщення відео матеріалів.
Система сервісів автоматизації
Power Platform: Система автоматизації роботи з корпоративними ресурсами. Включає засоби планування: – Planer, – Tasks, – To Do, Автоматизації: – Power Automate, – Power Apps.
Останнім часом до цих засобів додаються засоби візуалізації бізнес аналітики (Power BI), що дає можливість утворювати так звану Power Platform
Наступні засоби візуалізації:
Система засобів візуалізації: Основна панель SharePoint; Delve – візуалізація відкритих для користувача ресурсів; Power BI.
Корпоративні сайти документообігу
Система корпоративних сайтів документообігу: SharePoint: Сайти, які складаються з Бібліотек (для збереження файлів), Сторінок для систематизації доступу до корпоративної інформації. Списків – база даних з веб-інтерфейсом доступу.
Ще деякі продукти:
MS Forms – опитування та тестиAccess – робота з базами данихMicrosoft Project – керування проектамиMicrosoft Publisher – засіб для публікіційMicrosoft Visio – технічна графіка, діаграми та схеми